Умови бронювання та проживання бази відпочинку "Орбіта"

  1.Загальні положення

1.1. Даними Правилами проживання на базі відпочику регламентуються відносини між базою відпочинку “Орбіта” (надалі іменується - “База”) та споживачами і замовниками готельних послуг та встановлюються основні вимоги щодо правил користування Базою.

1.2. Дані Правила проживання у готелі розроблені відповідно до Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. №19.

1.3. Споживач зобов'язаний дотримуватись Правил проживання на Базі та Правил пожежної безпеки.

1.4. Якщо споживач неодноразово порушує Правила проживання на Базі та/або Правила пожежної безпеки, що призводить до матеріальних збитків, та/або створює незручності для інших споживачів, База має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

1.5. База гарантує гостям дотримання конфіденційності. Споживачі послуг Бази беруть до уваги і не заперечують проти використання на території Бази системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і готельних номерів. База залишає за собою право надавати на запит уповноважених державних органів всі необхідні їм відомості та інформацію.

1.6. Згідно із Законом України № 4844 - VI від 24.05.2012 року забороняється куріння тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів на території всього готелю(номерах, коридорах, фойє та ресторані). Дозволяється курити в спеціально відведеному місці. Адміністрація Бази залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, паління в недозволених місцях та непокору законним вимогам адміністрації.

1.7. Відгуки та пропозиції по роботі Бази можна залишити у адміністратора.

1.8. Режим роботи Бази цілодобовий.

1.9. Встановлена для гостей Бази розрахункова година - 10 год. 00 хв. за київським часом.

1.10. Встановлена для гостей Бази година поселення у номер - 12 год. 00 хв. за київським часом.

1.11. Часи роботи їдальні Бази:

  • сніданок  8.00-9.00;
  • обід 13.00-14.00;
  • вечеря 19.00-20.00.

1.12. База надає споживачу без додаткової оплати такі види послуг:

  • виклик швидкої допомоги;
  • побудка у визначений час;
  • виклик таксі.

1.13. Для відвідування сторонніми особами проживаючих у номері адміністрацією Бази встановлено час з 09 год. 00 хв. по 21 год. 00 хв. Перебування сторонніх особ після 21:00 заборонено.

1.14. Адміністрація Бази несе відповідальність тільки за ті цінності (в тому числі гроші), що були передані на зберігання в установленому порядку.

1.15. База працює з урахуванням загальнодержавних карантинних вимог.

 

2.Визначення термінів

   У Правилах проживання на Базі терміни вживаються у наступному значенні:

- споживач(гість) — фізична особа, яка замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги Бази для власних потреб;

- замовник — фізична або юридична особа, в тому числі, суб'єкт туристичної діяльності, яка укладає відповідний договір на надання готельних послуг від імені та на користь споживача і здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором);

- готельна послуга — дії (операції) Бази з розміщення споживача шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання , а також інша діяльність, пов'язана з розміщенням і тимчасовим проживанням;

- місце  — частина площі номера з ліжком, постільною білизною, рушниками та іншим інвертарем, призначена та придатна для проживання однієї особи;

- номер — окреме приміщення, обладнане меблями, що складається з однієї або декількох кімнат, придатних для тимчасового проживання;

- бронювання - процес замовлення замовником Бази основних та/або додаткових послуг у певному обсязі, з метою використання послуг в обумовлені терміни конкретним споживачем або групою споживачів;

- підтвердження заброньованих послуг - згода Бази щодо виконання замовленого обумовленого переліку основних і додаткових послуг згідно з заявкою;

відмова в бронюванні послуг - відмова Бази в бронюванні основних і додаткових послуг Бази у визначений договором термін;

- дата заїзду - дата прибуття споживача до Бази;

- дата виїзду - дата виїзду споживача із Бази;

ранній заїзд - заїзд споживача до Бази до години поселення у номер;

пізній заїзд — заїзд споживача пізніше години поселення у номер чи заброньованої дати, узгоджений з адміністрацією Бази;

ранній виїзд — виїзд споживача раніше заброньованої дати;

пізній виїзд - виїзд споживача з Бази після розрахункової години в день виїзду;

розрахункова година - година, яка встановлена на Базі і при настанні якої споживач повинен звільнити номер у день виїзду.

година поселення у номер - година, яка встановлена на Базі і при настанні якої споживач має право поселення у номер.

 

3.Порядок бронювання проживання на Базі.

 3.1. Здійснення бронювання відбувається шляхом бронювання через сайт бази.

 3.2. Для гарантованого бронювання потрібна передплата у розмірі 10%  від загальної вартості проживання. 

 3.3. Після отримання передплати готель надсилає на адресу електронної пошти, яка була вказана при бронюванні через сайт готелю, підтвердження бронювання. З цього моменту бронювання вважається гарантованим. Увага! Не використовуйте адреси електронної пошти поштових сервісів mail.ru, yandex.ru, rambler.ru. Відправлення підтвердження на такі адреси не гарантується, претензії щодо не отримання підтвердження не приймаються. Підстава - рішення Ради національної безпеки і оборони України від 05 жовтня 2021 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".

 3.4. Бронювання можливе виключно з харчуванням. У системі бронювання пропонується на вибір 3 (три) види харчування.

 3.5. Побажання по вибору конкретного номеру не приймаються. Розміщення гостей, згідно заброньованого типу номеру, виконується адміністрацією Бази виключно з міркуваннь власної господарчої діяльності.

 3.6. Побажання на зміну виду харчування в бік зменшення вартості після поселення не приймаються.

 3.7. Зміна терміну здійсненого бронювання можлива за узгодженням з адміністрацією бази за запитом, поданим більш ніж за 5 (п'ять) діб до дати прибуття. Заявка на зміну виконується за посиланням з листа підтвердження за допомогою кнопки "Запит на зміну/скасування" або за зверненням за допомогою електронної пошти на адресу [email protected] . 

 3.8. Дозволяється 1 (одна) зміна терміну здійсненого бронювання. Відміна бронювання з поверненням передплати після переносу бронювання - неможлива.

 3.9. Мінімальний термін бронювання - 3 (три) ночі.

  

4.Порядок поселення на Базу та оплати послуг Бази

4.1. Сплата за проживання і послуги, що надаються Базою, можлива готівкою, банківським переказом або за допомогою платіжного терміналу, згідно чинного для Бази прейскуранту цін на проживання. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в національній грошовій одиниці - гривні. Перелік послуг, що входять у вартість проживання опубліковано на сайті Бази.

4.2 Повний розрахунок за проживання виконується при реєстрації в день поселення на базі.

4.3. У разі раннього виїзду База не виконує перерахунок сплати за проживання у бік зменшення.

4.4. Номер (місце) в готелі надається споживачу після пред'явлення паспорта або іншого документа, що засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових — особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та ін.). Адміністрація Бази залишає за собою право відмовити, без повернення передплати, у наданні послуг Гостям, якi не пред'явили посвідчення особи або відмовилися здійснити оплату.

4.5. Ранній заїзд або пізній виїзд надається Гостям тільки за наявності на Базі вільних місць та у відповідності з прейскурантом Бази.

 

5. Відмова замовника або споживача від заброньованих послуг, повернення коштів.

5.1. Відмова поділяється на три види: своєчасна відмова, несвоєчасна відмова, неприбуття. 

5.1.1. Своєчасна відмова - відмова замовника від використання заброньованих послуг не пізніше (або дорівнює) ніж за 10(десять) діб до дати запланованого заїзду;

5.1.2. Несвоєчасна відмова - відмова замовника від використання заброньованих послуг у термін пізніше, ніж за 10(десять) діб до дати запланованого заїзду, а також відмова замовника від використання заброньованих послуг після зміни терміну бронювання, незалежно від терміну до зміненої дати прибуття.

5.1.3. Неприбуття - фактичне неприбуття споживача до Бази у день заїзду(до 20.00);

5.2. В разі несвоєчасної відмови або неприбуття База стягує штраф з споживача(замовника) у розмірі попередньої оплати або згідно з умовами, викладеними в договорі;

5.3. Своєчасна відмова бронювання відбувається шляхом подання заявки через сайт отелю(за посиланням з листа-підтвердження бронювання) або за зверненням за допомогою електронної пошти на адресу [email protected]

5.4. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата - банківським переказом на картку, з якої здійснювалась оплата. Виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 робочих днів з моменту отримання заявки на своєчасне анулювання бронювання.

5.5. На акційні тарифи можуть діяти інші умови повернення коштів. Додаткові умови вказуються в описі тарифу та мають вищий пріоритет над стандартними умовами.

5.6. У випадку обмежень з боку державних органів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню COVID19, що унеможливлять роботу бази в певний період, передплата по бронюванням на цей період буде повернена у повному обсягу (або бронювання буде перенесено на інший період за взаємною згодою).

 

6.Обов'язки Споживача

6.1. Споживач зобов'язаний:

6.1.1. дотримуватись порядку в номері та на теріторії Бази, викидувати сміття виключно у спеціально відведених для цього місцях;

6.1.2. дбайливо ставитися до майна Бази;

6.1.3. не вчиняти дій, що порушують спокій та заважають іншим Споживачам;

6.1.4. дотримуватися правил Пожежної безпеки;

6.1.5. не допускати сторонніх осіб у номер без відома адміністрації Бази та/або у невстановлений для відвідування час;

6.1.6. при виході з номеру: закрити водопровідні крани, закрити вікна та двері балкону, вимкнути світло та апаратуру, що знаходиться в номері, зачинити двері номеру на замок;

6.1.7. при виході за територію Бази передавати ключ від номеру черговому адміністратору (портьє) для зберігання до повернення Споживача;

6.1.8. при виїзді з Бази у повному обсязі розрахуватися за всі надані послуги і здати ключ від номеру черговому адміністратору;

6.1.9. у разі пошкодження майна Бази гість у повному обсязі компенсує його у відповідності з внутрішніми документами Бази;

6.1.10. на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) дотримуватись вимог протиепідемічних заходів бази відпочинку Орбіта.

           

6.2. З метою забезпечення порядку та безпеки в готелі Споживачу протягом проживання на Базі забороняється:

6.2.1. залишати у номері сторонніх осіб на період своєї відсутності, а також передавати їм ключ від номера;

6.2.2. виносити ключ від номеру за межі території Бази;

6.2.3. зберігати у номері громіздкі предмети(велосіпеди, лодки та ін.), легкозаймисті, вибухові та вогненебезпечні речовини і предмети;

6.2.4. користуватися електричними приладами, окрім передбачених комплектацією номеру;

6.2.5. викидати сміття, інші предмети через балкони, вікна. У разі порушення даного пункту Правил на порушника накладається штраф у розмірі 200,00 грн. (двісті гривень);

6.2.6. палити в номерах, холах і приміщеннях Бази;

6.2.7. заносити на територію Бази і зберігати в номері матеріали і предмети, якi небезпечні для життя і здоров'я оточуючих;

6.2.8. переставляти і виносити меблі з номера Бази;

6.2.9. порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території Бази під дією наркотичних засобів.

6.2.10. проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров'я або майна інших осіб;

6.2.11. проживання з будь-якими домашніми тваринами;

6.2.12. заподіювати шкоду майну готелю;

6.2.13. розміщувати в номері гостей після 21:00 без оплати та реєстрації їх перебування згідно встановленного цими правилами порядку;

7.Відповідальність Споживача

7.1. У разі втрати, знищення або пошкодження майна Бази, споживач зобов'язаний відшкодувати його вартість, згідно ринкових цін, встановлених на момент втрати, знищення або пошкодження такого майна.

 

Бажаємо приємного відпочинку! 

   Курортна 35, Приморськ

   [email protected]


mc visa liqpay logo